Wiele osób, które są zainteresowane
konkretnymi produktami lub usługami szuka wartościowych ofert w
Internecie. Przedsiębiorcy muszą mieć tego świadomość i starać
się docierać do konsumentów za pośrednictwem sieci. Absolutnym
minimum jest tutaj posiadanie własnego serwisu, czyli swoistej
wizytówki, która może w znaczny sposób poprawić notowania firmy.
Strona internetowa jest niezwykle istotna z marketingowego punktu widzenia. Powinna być ona „dopieszczona”, zarówno pod względem graficznym, jak i merytorycznym. Do tego trzeba jeszcze dodać jeden element, a mianowicie jej funkcjonalność.
Strona internetowa jest niezwykle istotna z marketingowego punktu widzenia. Powinna być ona „dopieszczona”, zarówno pod względem graficznym, jak i merytorycznym. Do tego trzeba jeszcze dodać jeden element, a mianowicie jej funkcjonalność.
Witryna naszego przedsiębiorstwa
powinna być dopasowana pod względem graficznym i kolorystycznym do
naszego logo. Warstwa graficzna powinna również w jakiś sposób
nawiązywać do specyfiki branży, w której funkcjonujemy.
Oczywiście, na stronie można także umieszczać zdjęcia – warto
zadbać o ich jakość! Kiedy internauta trafi na serwis interesujący
pod względem wizualnym, to zwiększa się w ten sposób
prawdopodobieństwo tego, że go od razu nie opuści. Na jego
zainteresowanie w dalszej kolejności wpływ będzie miała
przejrzystość witryny (jej funkcjonalność). Nie można także
zapominać o warstwie tekstowej. Zarówno oferta, jak i informacje o
firmie muszą być napisane poprawnie i w odpowiedniej formie –
nikomu nie będzie się przecież chciało przedzierać przez źle
zredagowany i nieczytelny tekst. Warto poświęcić dużo pracy i
pieniędzy na zoptymalizowanie serwisu firmowego, gdyż zwyczajnie
powinno się to nam opłacić.