wtorek, 22 stycznia 2013

Wirtualna wizytówka firmy

Wiele osób, które są zainteresowane konkretnymi produktami lub usługami szuka wartościowych ofert w Internecie. Przedsiębiorcy muszą mieć tego świadomość i starać się docierać do konsumentów za pośrednictwem sieci. Absolutnym minimum jest tutaj posiadanie własnego serwisu, czyli swoistej wizytówki, która może w znaczny sposób poprawić notowania firmy.


Strona internetowa jest niezwykle istotna z marketingowego punktu widzenia. Powinna być ona „dopieszczona”, zarówno pod względem graficznym, jak i merytorycznym. Do tego trzeba jeszcze dodać jeden element, a mianowicie jej funkcjonalność.
Witryna naszego przedsiębiorstwa powinna być dopasowana pod względem graficznym i kolorystycznym do naszego logo. Warstwa graficzna powinna również w jakiś sposób nawiązywać do specyfiki branży, w której funkcjonujemy. Oczywiście, na stronie można także umieszczać zdjęcia – warto zadbać o ich jakość! Kiedy internauta trafi na serwis interesujący pod względem wizualnym, to zwiększa się w ten sposób prawdopodobieństwo tego, że go od razu nie opuści. Na jego zainteresowanie w dalszej kolejności wpływ będzie miała przejrzystość witryny (jej funkcjonalność). Nie można także zapominać o warstwie tekstowej. Zarówno oferta, jak i informacje o firmie muszą być napisane poprawnie i w odpowiedniej formie – nikomu nie będzie się przecież chciało przedzierać przez źle zredagowany i nieczytelny tekst. Warto poświęcić dużo pracy i pieniędzy na zoptymalizowanie serwisu firmowego, gdyż zwyczajnie powinno się to nam opłacić.